Продавець Palermo - Магазин Корисних Подарунків розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3112 відгуків
5% від прибутку перераховуємо на ЗСУ до перемоги!
+380 (68) 941-87-44
+380 (50) 441-87-44
Palermo - Магазин Корисних Подарунків

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка Новою поштою здійснюється з понеділка по суботу. При оплаті до 15:00 - відправлення в той же день.
  • Meest ПОШТА
  • УкрпоштаДоставка Укрпочтой возможна только при оплате на карту Приватбанка сумы заказа и сумы за доставку, так как на данной почте доставку возможно оплатить только при отправке. Отправка осуществляется один раз в неделю.
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • 💳 Передоплата на рахунок (чекаю рахунок в Viber)
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата на рахунок
  • Післяплата

Відправка післяплатою здійснюється тільки при замовленні від 200 грн. Якщо у вас є відгук про те що ви не забрали посилку відправлену післяплатою, то відправляємо наложкой тільки з мінімальною передоплатою 70 грн.

Комісія за наложений платіж = 20 грн + 2% від суми переказу.

Порядок дій при отриманні товарів, пошкоджених перевізником:

  1. Перевіряйте товар на відсутність пошкоджень при отриманні у відділеннях поштової служби. Якщо покупець не перевірить товар відразу і виявить пошкодження товару за межами відділення кур'єрської служби, довести порушення з боку транспортних компаній та отримати відшкодування збитків буде неможливим.
  2. При виявленні пошкодження товарів (тріщини пластикових чи скляних елементів, пом'ята упаковка и т.д.) у відділенні пошти - оформіть претензію (заповніть бланк) до перевізника та сфотографуйте товари у відділенні так, щоб по фотографіях можна було чітко встановити факт пошкодження.
  3. Складіть акт прийому-передачі («акт пошкодження») за допомогою представника пошти у відділенні.
  4. Повідомте про виявлення пошкоджень товарів перевізником у наш магазин за телефоном +380 (68) 941-87-44 чи у Viber.

Компанія Palermo не несе відповідальність за пошкодження товарів перевізником, але ми цінуємо кожного клієнта і спробуємо допомогти вирішити ситуацію на користь покупця.

Зі свого боку компанія Palermo пакує товари згідно правил пакування перевізників:

  • Крихкі посилки обмотуємо повітряно-пухирчастою плівкою з усіх боків; пакуємо товари у гофро-картонну коробку, а пустоти заповнюємо папером; розділяємо між собою всередині однієї коробки пом’якшувальним матеріалом або гофрокартоном.
  • Не крихкі посилки пакуємо в залежності від форми такими способами: замотуємо в повітряно–пухирчасту плівку та укладаємо в пакет; кладемо в конверт з повітряно–пухирчастою плівкою; кладемо у гофрокартонну коробку з пом'якшувальним матеріалом.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner